۱۳۹۲/۱۱/۱۵

تقریب علوی داشته باشیم یا تخریب اموی؟

اینترنت قطع است. گفتم چند خطی بنویسم.
دلشوره دارم، همراه با درماندگی؛ گفتند صدای انفجار شدیدی شنیده شده. بعد گفتند بمب صوتی بوده، ولی صدای آمبولانس می آید. در لبنان هیچ امنیتی نداریم. ممکن است تا دقیقه ای دیگر زنده نباشیم.
از طرف دیگر خبر آمد زندان رومیه که محل نگهداری تروریستهای افراطی زامبی است آتش گرفته. همین امروز صبح داشتم مقاله ای می خواندم که از خطر حمله به زندان یا انفجار در آن خبر می داد. حتما دارند الاطرش و دیگر تروریستها را فراری می دهند.
از تمامی کسانی که برای کشتار ما زحمت می کشند تشکر میکنم! ان شاءالله فاطمه زهرا تو کمرشون بزنه، لعنت خدا بر قاتلین شیعیان؛ مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ‌ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْ‌ضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا
از تمام دوستانی که کورکورانه بر لعن و فحاشی به بزرگان اهل سنت اصرار دارند و کسانی را که دستشان به خون شیعیان آلوده است تشویق به ادامه شیعه کشی می کنند به خدا شکایت می کنم، و لعنت خدا بر قاتلین شیعیان؛
از تمام کسانی که تقریب و وحدت بین مسلمین را قبول نداشته و برائت و دشمنی را دنبال می کنند به خدا شکایت می کنم، و لعنت خدا بر قاتلین شیعیان؛
آنها که در سایه امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی نشسته اند و با ایجاد دشمنی و شکاف بیشتر، تیشه به ریشه ی نظام اسلامی و تشیع می زنند،
آنها که یادشان رفته شیعه در تمام طول تاریخ مظلوم بوده و تقیه می کرده و کشته می شده،
آنها که تا دیروز در عزاداری سینه می زدند و یا حسین و یا زینب می گفتند و امروز با هجوم زامبی های خون آشام به شام، خفه خون گرفته اند و یادشان رفته حضرت زینب از اهل بیت است و عمه ی سادات،
آنها که دینشان پر از حقد و نفرت و فحاشی است، آنها که تصور می کنند امام زمانشان آدمی عقده ای است که فقط برای خونخواهی پدرانش خواهد آمد، آنها که نمی فهمند خونخواهی امام زمان، از سر محبت بشری یا خونخواهی طایفه ای نیست،
آنها که عافیت طلبان گوشه نشین و فراریان میدان جهادند،
آنها که شیعیان لبنانی مدافع حرم اهل بیت را کم ولایت می دانند!!! و خود را عابدان و منتظران حقیقی!!!
اما تقریب و وحدت چیست که این افراد از آن فراری اند؟
تقریب نه فراموش کردن سیلی مادر است و نه بخشش غصب خلافت. تقریب فراموشی هزار و چندصد سال ظلم به اهل بیت و شیعیانشان نیست. تقریب و وحدت یعنی خلیفه بر حق رسول خدا حضرت علی علیه السلام که برای جلوگیری از ضعف اسلام و حکومت اسلامی، سکوت کرد و برای احقاق حقش مملکت را به هم نریخت.
تقریب و وحدت این است که ما چند میلیون شیعه، مانند بقیه فرقه های اسلامی، انسان و مسلمان به حساب بیاییم. کاری که امام موسی صدر در مصر کرد و باعث شد الازهر، شیعه را یک فرقه رسمی بشناسد و آن را در دانشگاه خود تدریس کند.
تقریب یعنی سید عبدالحسین شرف الدین که به پادشاه عربستان قرآن هدیه داد و گفت چرا این را می بوسی؟ این پوست است و پادشاه را به اقرار واداشت که ارزش ذاتی قرآن به این پوست احترام و ارزش می دهد. سپس به عنوان اولین عالم شیعه در مکه امام جماعت شد.
تقریب و وحدت یعنی امام موسی صدر که به مفتی اعلای اهل تسنن گفت بیا اذان را یکی کنیم. شما تحریف فاحش اذان را که حرام است بردارید، ما هم اشهد ان علیا ولی الله را که زمان پیامبر نبوده، دیگر نمی گوییم.
تقریب یعنی مرحوم علامه عسکری که در جواب وهابی و اشکالش بر سجده بر مهر، مهرش را با پا له کرد و فرمود: من این را نمی پرستم. اما از پیامبرم تقلید می کنم که سرش را روی خاک می گذاشت.
تقریب یعنی امام موسی صدر که ملک عبدالله سعودی دوستش داشت، همان امام موسی صدری که از غصب خلافت و ظلم به علی علیه السلام هم بی واهمه و با منطق و ادب سخن می گفت.
تقریب و وحدت این است که خون شیعیان را حفظ کنیم نه اینکه به خاطر خشنودی دل خودمان تعریف غلطی از تولی و تبری بکنیم و از سیره ی اهل بیت خارج شویم.
تقریب و وحدت یعنی توسل به علم و منطق و سیره و اخلاق جعفری، نه اخلاق و نادانی اموی.
خدایا امام زمانت را برسان که شیعیانش در بد مخمصه ای گیر افتاده اند. تندروهای شیعه که زیر سایه اقتدار ایران احساس کرده اند قدرتمند هستند، در شیپور مخالفت و نفرت انگیزی بین شیعه و دیگر مسلمانان می دمند، از طرف دیگر تندروهای تکفیری با بهانه هایی که این شیعیان به دستشان داده اند به طور وسیعی به شیعه کشی می پردازند. مهدی فاطمه کجایی که شیعه را از دست این عوامل نابودی، نجات بخشی.
اللهم عجل لولیک الفرج

۲ نظر:

شرف الدین گفت...

یعنی واقعا شما معتقدید علت کشتار شیعیان، رفتارهای خود شیعیانه؟ یعنی اگر ایرانی ها اون رفتارها رو بذارند کنا، دیگه داعش اونها رو نمیکشه؟

mood kerbes گفت...

من معتقدم رفتارهای اختلاف برانگیز برخی شیعیان مثل اصرار بر فحش و لعن و نفرین برخی بزرگان اهل سنت، باعث تشدید تنفر و دورتر شدن دو فرقه از هم شده. چرا زمان امام موسی صدر کسی نمیومد شیعه بکشه؟ چرا زمان آیت الله العظمی بروجردی کسی نمیومد شیعه بکشه؟ واقعا چرا؟ چون بزرگان دین ما اجازه نمیدادن تندروها از حاشیه بیان به متن و چهره ی شیعه رو تخریب کنند.
اینگونه رفتارها بهانه دست دشمن داد تا گروهی بی عقل زامبی را تشویق به کشتن شیعیان کند. وگرنه شیعه از زمانی که حق خلافت امیرالمومنین غصب شد مورد ظلم و دشمنی قرار داشت. اما واجب القتل شدن شیعه تقصیر ماست.
چرا دانشمندی مثل علامه عسکری بدون آنکه لعن و نفرینی کند، کتاب علمی و مستند می نوشت و کسی نمی توانست به آن پاسخ دهد و صدها تن با خواندن آن شیعه شدند و کتابهایش در عربستان ممنوع شد؟ چرا کتابها و فیلم های تندروها و فحاش ها در سعودی ممنوع نیست؟ برعکس، پخش هم می شود تا احساسات ضد شیعی گسترش پیدا کند. حال کدام یک اثر بخش است و برای دفاع از تشیع است؟ کتاب علمی محترمانه علامه عسکری رحمة الله علیه یا کتابها و سخنرانی های فحاش هایی مثل یاسر الحبیب و اللهیاری؟ کدام یک سرباز امام زمان است و کدام خون به دل او می کند؟ کدام یک آبروی شیعه است و کدام یک عامل قتل شیعه؟ بی تعصب فکر کنیم. (این جمله آخر مخاطبش شما نبودین. برای همه بود)